Linnea frölich

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av linnea frölich - 27 juli 2011 02:37

hejhej tittar på något på tv11 och ska typ sova snart fär ska up vid halöv 10 för att träffa malin för hon åker till landet imorgon :( och kommer till baka om 3 veckor :'( fett tråk men ska till hennes land någon g¨å :) och hon sk ahit någon gån :P så de blir bra :) sen den 14 ska vi åka kryssning tsm...kommer bli sjukt kul att åka me henne ':) jaja ska försöka sova nu så byebye

:*

Av linnea frölich - 27 juli 2011 00:55

jah kan säga att ja bråkar me vänner 24/7 och familjen ibland men en vän ajh nu har kvar är underbaraste person på jorden och de är malin hägg**** kommer alltid älska de prsonen hur mycke vi bråkaar kommer hon finnas i mitt hjärta för hon är bar något specielt :* asså malin skulle skita i fucking alltoch menar värkligen allt iom jah inte hade dig vi min sida. asså lovar finns ingen mening me livet utan en riktigt bra vän/syster som dig malin :* babi vet att vi bråkar men vem faan bråkar llixom inte?! elr kan faan inte klalla de bråk utan vi blir bara lite sura och inge mer. men kan säga nu direkt atgt "HOPPAR DU HOPPAR JAH"

den dagen jah inte pallar leva mer är den dagen jah förlorar dig min älskling:*

så va du än gör finns alltid vid min sida malin,bebi,älskling :*

jah älsakr dig malin :*




Presentation


Linnea Maod Viktoria Frölich heter jag och jag är född 97-05-23, bor i en liten förort i Stockholm.Sag har väldigt mycke intresse för mode,foto och shopping.När jag inte bloggar är jag me familjen eller me vänner.
HOPPAS NI GILLAR DE

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

översätt

bilder

           

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad är mitt favorit djur?
 häst
 ödla
 kanin
 hamster
 hund
 katt
 gris
 marsvin
 fågel
 orm

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards