Linnea frölich

Alla inlägg under april 2012

Av linnea frölich - 14 april 2012 17:31


för när vi kommer in på festen o baah chillar lite grann och blickarna dom fastnar på den najasa flickan, ja fråga eru ensam hon sa nej ja har man ja sa faan vaarför va ja seg låt mig få en chans. så skaru förlja me till mig låt mig bara hålla i din hand låt mig föra hem dig elr ska vi röra oss mot dig? jag hörde bara nej nej nej!

ey har ni tänkt på alla ladies ni vill ha? varenda litet ass som bara bazza varje dag. lägga sig i sängen med några och må bra ja visst ja sa några inte bara ja. japp jag är så hal even om de är två tjejer som på ps3 ja är number 1 player. när shivo säger kom vi gör grejer. ja baby kom vi gör grejer. men nej hon ska dissa mig och leka viktig, vet du vem du lägger åt sidan nu på riktigt. känner du dig fittig för du luktar saft, inte något frucktigt bara shit som du haft. mellan benen har du värsta scenen, du är portvakt jag är utanför entré, släpper inte in mig säger bara nej nej nej. men jag vill bara smaka av din grej!

för när vi kommer in på festen o baah chillar lite grann och blickarna dom fastnar på den najasa flickan ja frågar eru ensam? hon sa nej ja har man ja sa faan vrf va jag seg låt mig få en chans. så skaru förja me mig hem låt mig braa hålla i din hand låt mig föra hem dig elr ska vi föra oss mot dig? jag hörde bara nej nej nej!




orkar nte skriva de sista!!!!!!!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Linnea Maod Viktoria Frölich heter jag och jag är född 97-05-23, bor i en liten förort i Stockholm.Sag har väldigt mycke intresse för mode,foto och shopping.När jag inte bloggar är jag me familjen eller me vänner.
HOPPAS NI GILLAR DE

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

översätt

bilder

           

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad är mitt favorit djur?
 häst
 ödla
 kanin
 hamster
 hund
 katt
 gris
 marsvin
 fågel
 orm

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards