Linnea frölich

Alla inlägg under februari 2012

Av linnea frölich - 20 februari 2012 23:36

ONE MILLION (MAN):

Den är bara så perfekt så man bara dödar för den lukten! KÄRLEK<3

 


FANTASY (B.S):

den tjej parfymer är så j*vla god asså jag äslar den värkligen så den är ett stort + asså!

 


ESCADA TAJ SUNSET:

den är oxå underbar!

 





Av linnea frölich - 6 februari 2012 22:49

asså kolla skrev värsta långa inlägget sen ja ska lägga in de då de står att sidan inte kan visa så jag flippr så skrev allt i fkn onödan och palar inte skirva om! -.-''

Av linnea frölich - 6 februari 2012 08:03

hejhej nu sitter jag i mitt rum och sk käka och sminka mig lite sådär smidigt:P nää men aa ska gå vid halv så aa tror jag gör två saker samtidigt lixom :) men iallfall shorts idag men koommer nog frysa mmen skiter aj faan i! men jaja ska sminka mig nu så beybey


Av linnea frölich - 5 februari 2012 23:25

hejhej jag har tänkt att ha shorts imorogm me tights under dåra... men vene om jag värkligen ska ha de + att min kamera inte vill ansluta till min data -.- så jag håller på att flippa ur här asså.....


 men iallafall imorgon äre skola skit tråkigt men kul att träffa vänner och så eftersom jag har utegångsföbud -.-' så kan inte träffa någon nu såå aa drf skare bli sjukt kul att träffa folket igen:)


men jaha jag lysnar nu på musik och ska typ sova snart så jag kommer upp imorogn eftersom jag inte börjar 11.40 untan 9.00 så aa måste upp vid 7 för ska duscha oxå så man blir frech innan skolan ni vet :)


 men jag har typ inget att skirva så aa beybey och godnatt :)

Av linnea frölich - 5 februari 2012 20:38

här är en lång videon på neymar där man får se lite mer men de bästa kommer inte i början de är när han börjar dansa inne i omklädningsrummet  vid typ 1:45 typ då börjar allt så ni vet!!


han ärr såå fucking sexi!!!!

     

Av linnea frölich - 4 februari 2012 14:57

<3


hej just nu sitter jag i mitt rum ska duscha snart men ialfalla lyssnar på dena låt oxå:)¨

jaha nu har man utegågsförbud elr hur de stavas :P för jag hade skolkat på e-val så hon flippade sen åkte jag itne hem för jag åkte t filles pojkvän istället för att mamma skulle hämta mig... så hon flippa lite på mig och så men iallafall skit i den men pallar itne blogga såhär varje dag så bloggar bara ibland så ni vet men hej då










Av linnea frölich - 3 februari 2012 07:29

Presentation


Linnea Maod Viktoria Frölich heter jag och jag är född 97-05-23, bor i en liten förort i Stockholm.Sag har väldigt mycke intresse för mode,foto och shopping.När jag inte bloggar är jag me familjen eller me vänner.
HOPPAS NI GILLAR DE

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

översätt

bilder

           

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad är mitt favorit djur?
 häst
 ödla
 kanin
 hamster
 hund
 katt
 gris
 marsvin
 fågel
 orm

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards