Linnea frölich

Alla inlägg under september 2011

Av linnea frölich - 30 september 2011 18:47

hejhej nus ka jag tagga t torget och träffa hafifa :) hahaha när jah kommer hon kommeer baah nej njah pllar inte -.-' aå aa men ska typ va deär 2 timmar elr något kanske chatta me en kille (INTE WILLY) aa men ska tagga nu så ebyebey :**

 

Av linnea frölich - 30 september 2011 11:51

hejhej nu sitter jah i skoaln ochs ka snart ha NO så tråk emn aa efter har jah matte typ sen SV sen slutar jah :) ska fråga om amanda pallar träffas idah :) har inte träffat henne på länge så aaah så ska fråga...ville t torget men heliuna ska typ jobba elr nåhot :( men ska höra me hafifa :) om inte hon vill så taggar jah inety dit...


jaja ska sitta och lyssna på musik coh sitta på FB t hel så beybey :*


låten jah lyssnade på nyss :P

Av linnea frölich - 30 september 2011 07:30

hejhej hade tänklt att göra ett tidsinställt inläggg så ni får lite att läsa efer som jah har lång dag... jaha är ju i skolan så aa vet inte vilkenlektione men tror typ so elr no så aa men bybye :*

  en bild från torget förra veckan..

Av linnea frölich - 30 september 2011 07:14

hejhej nu  sitter jah och lyssnar på musik i mina nya hörlurar som jag inte har sakt något om inte på bp elr msr så aa har i alla fall köpt ett par rosa hörlurar :) sjukt fina fast ville ha vita men den äfferen hade inte de :( men i alla fall :P jaja idah slutar jah kl 15.20 så aa fett sent men inte 16.00 som i 7.an -.-' menmenm.....


ska typ gå snartelr om typ 20 min elr något :) så aa ska sitta på FB nu men kanska lägger in ett inlägg innan jag drar :):*


  tag nu!!

Av linnea frölich - 29 september 2011 20:53

hejehj vill faan blogga här skönare lättar och allt är bara bättre :) jaja om ni vill läsa de senaste som hände idah får no läsa de senaste inlägget på www.linneafrolich.myshowroom.se ¨såå aah :) beybey :*

  älskar den här bilden :) förutom mina stirande gon :P

Av linnea frölich - 15 september 2011 10:04

hejhej nu sitter jah i skolan coh sitter på FB asså i datasalen men tjeererna :P


hallå kolla loggade in på FB så hade jah fått ett meddelande från mitt ex och vi har inte snackat något sendan vi gjorde lsut och skit sen han bah jah behöver min tjöja och allt och tror mamma har slängt dom :O asså skit fett jobvbit va faan ska jah säga?? asså skit har stördta paniken -.- men löser de nog :P


men ska äta om 30 min för matsalen är inte öppen än -.-' men ska gå dit dåå :PP



går fortfarande inte att ladda up bild -.-'


Av linnea frölich - 14 september 2011 07:34

hje nu ska jah tagga t tåget ska mötas vi 55 så ska hinna handla oxå :)

men har igentligen inge att säga fast vill bara uppdataera :) men sak väll fixa de sista.....hahahahahhahah vet ni va jah har kommit på?? att varje morgon skriver jah typ alltid ska fixa små saker elr fixa de sista :P hahaahhha


jaja ska fixa mig nu ändå så byebye :*


hittar inte kamera sladden så skriver va jhah har på mig :)


*mjukisar men shorts under :)

*och en rosa tröja :P


men beybey :*

Av linnea frölich - 13 september 2011 21:52

tjena nu blire duschen sen plugg som faan t halv tolv tyå sen bb-repris och sen lite plugg sen solva :PP men ska hoppa in nu så byebgey :*

Presentation


Linnea Maod Viktoria Frölich heter jag och jag är född 97-05-23, bor i en liten förort i Stockholm.Sag har väldigt mycke intresse för mode,foto och shopping.När jag inte bloggar är jag me familjen eller me vänner.
HOPPAS NI GILLAR DE

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

översätt

bilder

           

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad är mitt favorit djur?
 häst
 ödla
 kanin
 hamster
 hund
 katt
 gris
 marsvin
 fågel
 orm

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards