Linnea frölich

Alla inlägg under april 2011

Av linnea frölich - 27 april 2011 14:43

 

 MÅNDAG:  sola och chillade.bb

 TISDAG:skolan började.va med malin och amanda.bb

 ONSDAG:skolan,vara med amanda,fira nathalie:D.bb

 TORDAG:skolan,vara med någon.bb

 FREDAG:skolan,vara med amanda..bb

 LÖRDAG:har ingen anning

 SÖNDAG:har ingen anning.bb

 

bb=big brother/store bror.

 

Av linnea frölich - 25 april 2011 10:58

hejheje boggen idah här jag planerat att bara sola hela dagen :P

malin kommer lite senare så då kommer vi kankse hitta på något annat.... elr inte vi kommer sola :P asso ska har värsta brännan imorgon faktist:P menmen man måste ju skryta lite xD menmen sak tagga nu så byebye

Av linnea frölich - 24 april 2011 23:47

jag bara älskar låtar med dunk!!!



Av linnea frölich - 24 april 2011 20:52

minnen  :D har riktiga minnen med den här låten<3


Av linnea frölich - 24 april 2011 20:38

hallådet är jätte fint väder nu i stockholm :D man blir så glad och pigg när det är så fint:D har fått lite bränna men sk ajobba mer på den imorgon tänkte ja...måste ju vara brun nu mer än jag brukar vara :P jaha juste när jag kollar på väderet ibl<nd börjar jag nästen alltid att skratta för vi har lixom 16-18 grader men dom i kiruna och de har tp 2 grader :D men skåne harom +20 nästen varje dag så bajs på dig anton :( om ni inte vte har jag en kompis som bor i skoåne :P menmen ska fixa drika och allt till bb nu så byebye

Av linnea frölich - 24 april 2011 20:26

hejhej har precis gjort tiger kaka så sitter och äter upp choklad smeten grymt gått ju :P menmen snart äre big brother :P jag tycker rodny ska åka hatar värkligen honom >:/ katta ska vara kavar lätt :P men det dåliga med henne är att hon vill ha ut martin och ingen ska försöka få ut martin för då får jag damp!!!! han.simon elr gurkan ska vinna :P hahahahhahah men ska staäda i köket :P:P

Av linnea frölich - 24 april 2011 16:30

hejhej nu tittar jag på semesterduellen och det är as roligt för ena familjen är från kiruna och andra är två tonåringa och stockholamre (vanita och hennes kompis) och vanita åkte till dubai och den andra stället var någonstans längst upp i sverige...jaja men ska titta på näsyta avsnitt nu så byebye :P

Av linnea frölich - 22 april 2011 13:02

hejhej har inte bloggat för datan är sönder och andra datan är mför seg så blir aldrig något bloggande....iallfall har varit med amanda hela påsklovet utan en halvdag då jag var med malin<3<3 men iallfall idah vill jag åka till farsta men vet inte om amanda voill :/ jaja sak tagga hejdå :)

Presentation


Linnea Maod Viktoria Frölich heter jag och jag är född 97-05-23, bor i en liten förort i Stockholm.Sag har väldigt mycke intresse för mode,foto och shopping.När jag inte bloggar är jag me familjen eller me vänner.
HOPPAS NI GILLAR DE

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

översätt

bilder

           

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad är mitt favorit djur?
 häst
 ödla
 kanin
 hamster
 hund
 katt
 gris
 marsvin
 fågel
 orm

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards