Linnea frölich

Alla inlägg under juni 2011

Av linnea frölich - 30 juni 2011 23:34

Johanna

Johanna

Torsdag 30 juni 12:56

Visst, nu eller?

http://www.johannaenockssons.blogg.se 



svar:jah har länkat din blogg så skulle du kunna länka min blogg?? :)
 

Av linnea frölich - 30 juni 2011 22:40

hej hej alla nu sitter jah coh tjockar i mig godis och ostbågar framför tv...chattar me några på FB och msn..skulle igentligen vara me amnafa men hon dissade mig -.-' men asså vill inte bråka så vi ska faan inte bråka :P men ska kolla på filmen nu så byuebye

 

Av linnea frölich - 30 juni 2011 20:50

hej tänkte länka en jätte söt tjejs blogg....hon är en som bloggar om sitt liv,väner och hobby :) så jah tycker ni skulle ta och läsa de :)

                       http://www.johannaenockssons.blogg.se

                       http://www.johannaenockssons.blogg.se 
                       http://www.johannaenockssons.blogg.se

 




 


 

Av linnea frölich - 30 juni 2011 20:50

hej tänkte länka en jätte söt tjejs blogg....hon är en som bloggar om sitt liv,väner och hobby :) så jah tycker ni skulle ta och läsa de :)

                       http://www.johannaenockssons.blogg.se

                       http://www.johannaenockssons.blogg.se 
                       http://www.johannaenockssons.blogg.se

 




 


 

Av linnea frölich - 30 juni 2011 14:51

hej alla nu sitter jah utanför mitt förnster x) ska till srtanden nu så byebye

Av linnea frölich - 30 juni 2011 13:17

hej alla nu ska jah snart åka till centrumm och köpa något sen gå till starnden!! men har ju integet att skriva men tänkte visa dagens ...

  heehheh lstår fett bredbent :P<3 men idah har jah


magtröja:H&M

shorts:stadium







Av linnea frölich - 30 juni 2011 12:38

hej alla nu sitter jah och lyssnar på medina...asså låtarna är såååå bra!! jaja ska vara me amanda idah vi ska ner till standen aksnke idasah igen :) jaj idah har jah vist sminkat mig som jah bara gör sådär ibland men hade sååå tråk så sminkade mig :P men ska typ välja tröja nu så byebey

Av linnea frölich - 29 juni 2011 23:16

en gång i tiden var du min men nu är du bara en dröm jag ser oss i mitt sagoland där vi ses och umgås en stund,men jah vaknar upp igen i min ensamhet i vårt såkallade rum vill bara sommna om igen och vakna upp i min dröm!!!

hahah jah är lite miffad men <3     jah trodde du tog förhållandet på alvar,men malin hade rätt :(

saknade tider 

  älskar den här bilde men asså ser ut som jah ska ta in handen i byxorna :P   omg ni skulle varit me malin typ står i 10 min och bah vänt vänt vänta så började skratta fett mcyket   asså bilden är kanske inte så fin men man ser hans magrutor...omg sexit lixom<3



lite bilder på mig och niclas....underbara tider men jaja...nu tror ni att jah är fett svag att jah itne har kommit över honom men har typ de men iblan kommer jah ihåg den underbaraste tiden i mitt liv lixom "/



Presentation


Linnea Maod Viktoria Frölich heter jag och jag är född 97-05-23, bor i en liten förort i Stockholm.Sag har väldigt mycke intresse för mode,foto och shopping.När jag inte bloggar är jag me familjen eller me vänner.
HOPPAS NI GILLAR DE

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

översätt

bilder

           

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad är mitt favorit djur?
 häst
 ödla
 kanin
 hamster
 hund
 katt
 gris
 marsvin
 fågel
 orm

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards