Linnea frölich

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av linnea frölich - 19 juni 2011 21:05

hejhej alla läsare nu sitter jah och snackar me malin vi skla vara imorgpn :) jjaj nu ska jah parata me henne!! byebye

Av linnea frölich - 19 juni 2011 19:23

nu sitter jah och kollar på barnkanalen :P sitter och äter godis :P menmen ska tyå chatta me några på FB så byebye (blev ett jätte kort inlägg)

Av linnea frölich - 19 juni 2011 16:47

 FRÅN LITEN - TILL STOR!

Klubbor blir cigaretter. De oskyldiga blir till slampor. Läxor hamnar i papperskorgen. Kvarsittning blir avstängning. Läsk blir vodka. Cyklar blir moppar. Kommer du ihåg när att vara hög betydde att man hade mycket fart på gungan. Att skydda sig betydde att ha hjälm på sig. När det värsta killar kunde göra va att ge en killbaciller. P...appas axlar var det bästa stället på jorden och mamma var ens hjälte. Dina värsta fiender var dina syskon. Krig var bara en lek. Den enda drogen du visste om var värktabletter. Den värsta känslan var när man skrapade knäna. Och hejdå betydde bara vi ses imorgon..
 
bästa tiden är när man var liten!!!
när man var liten ville man bli stor, när man blev stor ville man bli liten igen!!
Av linnea frölich - 19 juni 2011 16:34

hej blöoggen asså förlåt har inte bloggat så mycket idah men har varit me malin hon skulle hem och käka men vi ska göra något efter :P

menmen när hon kom hem gick vi tillö centrum sen hem till mig och satte oss vid datan och chattade på fb och lite sånt!! men n u väntar jah bara på att hon ska ringa mig¨.... haha bara för jah skriver såå såå ringer hon :PP men ska tagga byebye

Av linnea frölich - 19 juni 2011 12:02

hej bloggen nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att mali n ommer hem från landet :) jja jah vaknade vid halv 10 (fett tidigt) men tv va fucking på så :()

jaja ska typ gå ner och käka frukost ;P

meme byebye

Presentation


Linnea Maod Viktoria Frölich heter jag och jag är född 97-05-23, bor i en liten förort i Stockholm.Sag har väldigt mycke intresse för mode,foto och shopping.När jag inte bloggar är jag me familjen eller me vänner.
HOPPAS NI GILLAR DE

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

översätt

bilder

           

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad är mitt favorit djur?
 häst
 ödla
 kanin
 hamster
 hund
 katt
 gris
 marsvin
 fågel
 orm

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards