Linnea frölich

Alla inlägg under maj 2011

Av linnea frölich - 22 maj 2011 00:39

hejhej bloggen nu är kl 00.41 så är asså sönda och jorden harn inte gott under:))

menmen trodde itne på de så den dära gubben kan bara slänga sig i väggen....menmen imorgon fyller ja år och de blir fettt naaiz faktiskt om man bara räknar bort äggningen för känner på mig att alla killar kommer sulla äggen på mig och dekommer kännas :O jaja fyller man år så gör man :/ emn sen efter ska jah och malin träffa några kompisar men typ bara i 1 timme :/ sen ska vi båda tagga hem :) iallfall nu lyssnar jah på musik i mitt rum:) hallå vet någon om de blir fint idah ( asså de är ju sönda redan) asså vill att de ska vara solit för hade tänkt sola lite imrogn tills farmor och farfar kommer (asså skrev ju förut att farfar inte skulle kommma men de vra ju morfar som inte skulle :S)

meni iallafall de måste vara bar väder imorogn:/......men sak tagga nu så hejdå :) puss på mutan  

hej

Av linnea frölich - 21 maj 2011 21:17

hejhej bloggen nu sitter ja i mitt rum och tjockar i mig godis och lyssnar på K.I.G head shoulders kneez and toez as bra:)) men imrogon kommer farmor och grattar mig eftersom ja fyller år på måndag :)) farfar kan itne komma så får min present när min syrra tar studenten (fett tråk yu) men malin kommer på söndag :)  sen på måndag kommer ja bli äggad av någon/några tror ja :( men om felicia äggar min du faan felicia på tisdag :) h har fucking sakt att en ska ägga mig så de blir faan itne kul för felicia på tisdag....menmen ska chatta med kompisar på FB så byebye <333

Av linnea frölich - 19 maj 2011 23:02

hjehj bloggen nu sitter ja hära och har precis tittat på bb (söta lilla martin började gråta fett gullit ju) men dska duscha nu så...puss på mutan  

Av linnea frölich - 12 maj 2011 17:26

haj bloggen nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik och sitter på msn:PPPP ska typ tagga ut senare med amanda :PPPP men bybye

Av linnea frölich - 12 maj 2011 09:51

hje nu sitter jag i datasaalen i skolan vui har teknik så vi gör lite allt möjligt :PPP idah slutar jag kl 14 du ska jag upp tiull ¨centrum för amanda ska klippa sej så ska sittar där med henne :PPPP men palla4r  inte skriva mer så byebye

Av linnea frölich - 10 maj 2011 21:38

 men ser inte så bra med det står.....


våra ögon kan tindra 

Våra läppar kan le

Men sorgen i hjärtat kan ingen se...

Av linnea frölich - 10 maj 2011 21:30

hejhej nu sitter jag och dunkar musik i hörlurar :PPP

snart böjaar bb sså ska kolla på de sen typ sova för har sovit  hela dagen :PPPP

men iallafall ska typ vara med malin imorgon och kanske träffa oscar för blev inget idah:PPP om ha slutar runt 2 knakse han kan följa me och bada för jag tror ja coh malin ska de:PPPPP

jaha har fett tråk nu men ska typ bara chilla på FB till 22 :) men hejdå:PP

 

Av linnea frölich - 10 maj 2011 14:36

hejheje bloggen nu är jag i fuck skolan -.- så tråk yu...har svenska men har gjort klart ;) så gör de jag fucking vill!!! men ska kanske vara med felcia och oscar:) om jag får fucking tag på oscar-.- vi kommer vara på mossen säkert elr fille kommer inte vlja de;) men iallafall om jag inte är me dom taggar jag bara hem ch chillar vid tv elr nåt ;P jaja slutar om en timme exakt :P så byebye<3<3<3<3

FUCKING HORSKOLA!!!!!!-.- -.- VARFÖR MÅSTEMAN GÅ I SKOLAN -.-

Presentation


Linnea Maod Viktoria Frölich heter jag och jag är född 97-05-23, bor i en liten förort i Stockholm.Sag har väldigt mycke intresse för mode,foto och shopping.När jag inte bloggar är jag me familjen eller me vänner.
HOPPAS NI GILLAR DE

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

översätt

bilder

           

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad är mitt favorit djur?
 häst
 ödla
 kanin
 hamster
 hund
 katt
 gris
 marsvin
 fågel
 orm

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards