Linnea frölich

Alla inlägg under juli 2011

Av linnea frölich - 30 juli 2011 11:34

jaha nu hittar inte jah min mobil :/ sak lixom t grönan om 20 min och hittar onte mobiljävlen ååååh får välll åkla utan den da :'( kommer inte kunna ta bilder pch så :/ fuck off

jajaj måste fixa mig nu så byebye

Av linnea frölich - 30 juli 2011 03:09

hejhej nu ska jah slagga för ska upp vi 10 för ask t grönan imorgon/idah me amanda,mamma och syrran....ahhahaha nu tror ni att jah inte får åka sj men de får jah men itne ámanda som är lite tråk faktist :/ jjaja sak sova nu så god natt

Av linnea frölich - 28 juli 2011 22:44



hittare så nu får ni parken zoo låten :)

Av linnea frölich - 28 juli 2011 22:24

hejheje nu lyssnra jah på parken zoo låten ni vet när dom gör reklam för parken zoo den låten fast hela :P fett bra venne va de heter lyssnar på en kompis blogg men typ parken zoo elr något :P ska kolla sen kan ni få den :P jaja ska typ sitta vi datan nu sen kankse de blire en tidig natt elr venne ännumen trore :) så kommer man upp tidigare än 2 3 på dagen :) ajajajaj ska chatta och lite så på FB nu så byebye

Av linnea frölich - 28 juli 2011 19:06

hej alla nu sitter ja och bara chillar ska titta på tv  och så.... jaja nus ka ja kolla och bara göra något soft så byebye

Av linnea frölich - 28 juli 2011 16:40

hejhej idah är fett vaarmt yu fett jobbigt :P

jaja asså de jah tänkte skriva är att jah för dåligare statestik men asså vet är dålig update men de är sommarlov ch har för lite bilder mucik och skit me asså min kamera slad är borta och så måste hitta deinnan jah kna läögga ut bilder som är fett gamla och allt :/ men när jah hetar de så blire bilder på varende jävla inlägg!!!

Av linnea frölich - 28 juli 2011 16:40

hejhej idah är fett vaarmt yu fett jobbigt :P

jaja asså de jah tänkte skriva är att jah för dåligare statestik men asså vet är dålig update men de är sommarlov ch har för lite bilder mucik och skit me asså min kamera slad är borta och så måste hitta deinnan jah kna läögga ut bilder som är fett gamla och allt :/ men när jah hetar de så blire bilder på varende jävla inlägg!!!

Av linnea frölich - 27 juli 2011 02:37

hejhej tittar på något på tv11 och ska typ sova snart fär ska up vid halöv 10 för att träffa malin för hon åker till landet imorgon :( och kommer till baka om 3 veckor :'( fett tråk men ska till hennes land någon g¨å :) och hon sk ahit någon gån :P så de blir bra :) sen den 14 ska vi åka kryssning tsm...kommer bli sjukt kul att åka me henne ':) jaja ska försöka sova nu så byebye

Presentation


Linnea Maod Viktoria Frölich heter jag och jag är född 97-05-23, bor i en liten förort i Stockholm.Sag har väldigt mycke intresse för mode,foto och shopping.När jag inte bloggar är jag me familjen eller me vänner.
HOPPAS NI GILLAR DE

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

översätt

bilder

           

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad är mitt favorit djur?
 häst
 ödla
 kanin
 hamster
 hund
 katt
 gris
 marsvin
 fågel
 orm

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards