Linnea frölich

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av linnea frölich - 7 juli 2011 22:39

hej nu sitter jah här vi datan chattar och smsar me några:) idah har njah varit på nixta hala dagen så har inte kunat blogga :( vi hade fett kul där för de faan killar var man än kollade :) och jävligt fina magar asså :O omfg så fina:) men ajh och malin såg två killar som vaar jätte söta elr jah tyckte ena och hon den andra :) hahhaha asså kolla vi skulle hem men jah hade orecis gått ner i vattnet igen så thehers kommer och ska pudtta mig jah baah nej nej neeeeej en kille bah joooooo jah bah fuck u och allt sen när hon hoppar på mig så skriker jah fett högt sen killen malin tyckte va sööt baah aaaaaah asså härmade mig :/ asså omfg va kul vi hade där :) vi sak kanske ditt nästa vecka me robin och rasmus :)) jajaj sla tagga nu sp beybye

Av linnea frölich - 7 juli 2011 13:13

hej nu sitte rjha här me amlin vi duckar lite musik och sånt :) v'ntar på syrrorna pch syrrans pojkvä sen taggat vi till nixta (elr hur de stavas) jajja men vAKNADE VID 11 IDAH "/ sonmade lixom vid 5 "/ så har inte sovigt så mycke men är pigg :()) men ska tagga nu så beybey

 

Av linnea frölich - 7 juli 2011 02:51

hej nu sitter ja här inte kan somna "/ asså höll på att somna men blev tvungen att titta klartpå mitt pogram så blev pigg igen sp nu sitter jah här och lyssnar på rap das armas låten :) men ska typ titta lite på tv sen försöka somna "/ så byebey

 

Presentation


Linnea Maod Viktoria Frölich heter jag och jag är född 97-05-23, bor i en liten förort i Stockholm.Sag har väldigt mycke intresse för mode,foto och shopping.När jag inte bloggar är jag me familjen eller me vänner.
HOPPAS NI GILLAR DE

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

översätt

bilder

           

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad är mitt favorit djur?
 häst
 ödla
 kanin
 hamster
 hund
 katt
 gris
 marsvin
 fågel
 orm

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards