Linnea frölich

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av linnea frölich - 6 juli 2011 22:36

hej nu sitter jah på FB och lite sånt lyssnar på en låt leonie la ut (omfg älskade den) de är den här rap das armas....den är fett bra och allt:) letade efter den för typ 3 veckor sedean men kommer faan itne ihåg va den hätte men omfg asså blev fett glad nu :D jajja ska snart kolla på BB-repris igen sen typ sova för malin kommer typ vecka mig halv 10 och bhaa vi ska gå t centrum och köpa nedlar, man bah jippi :/ ajjaja ska ner och hämta glass nu (tjockis jah är) så beybey

npgon club mix


och riktiga videon



Av linnea frölich - 6 juli 2011 13:46

hje alla nu sak jah duscha:) jah har inte bloggat idh för när jah vaknade gick jah direkt till alin och sen ner till centrum:) jajaj ska ner och bada me amnda vi 3 typ de blir kul :))) mens ka du scha nu så byeey


juste har sätt mitt schema för  8.an :) asså de suger min tidigaste dah är 3 lixom...juste de är fett dåligt för alla 8 utom våran klass börjar efter 9 på måndager utom vi för vi börjar kl 9 >:/ men skogåsskolan hater våran klass asså på gud dom gör de !!!! >:(

 

Presentation


Linnea Maod Viktoria Frölich heter jag och jag är född 97-05-23, bor i en liten förort i Stockholm.Sag har väldigt mycke intresse för mode,foto och shopping.När jag inte bloggar är jag me familjen eller me vänner.
HOPPAS NI GILLAR DE

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

översätt

bilder

           

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad är mitt favorit djur?
 häst
 ödla
 kanin
 hamster
 hund
 katt
 gris
 marsvin
 fågel
 orm

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards