Linnea frölich

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av linnea frölich - 26 juli 2011 22:26

hej alla nu titttar jagh på ett pogramjah inte vet hur man stavar men de är sjukt bra :P men pallar inte skrva visade bara att jah lever

Av linnea frölich - 26 juli 2011 02:30

hejehj asså jah vill ju tatuera mig och vet typ vad jah vill tatuera men assså undrar om ni vill tatuera er någon gång:) 

 

carpe diem är fett fint att skriva litet någonstans (de betyder fånga dagen)

   

vene va de står här men fin :P

 

extakt den här tatueringen har jah viljat ha "never give up"

   

don't forget to love yourself :)

 

ser inte va de står nu men jaja såg förut

   

no lies just love

 

live for today dream of tomarrow

    

tro hopp kärlek de är något om livet  

fett fin tatuering

                       

vill ni tatuera er någongång

Av linnea frölich - 26 juli 2011 02:20

hejehje är me och tävlar på www.fannywikstrm.blogg.se va me och tävla du me de är jätte lätt bara att kommentera inlägget där tävlingen står sen är du me:) och om du vinner vinner du en bloggdesign och hon har t.e.x gjort saga husbergs design :) så hon här skit bra så gå in och kolla iallafall:)

juste komihåg gå in på www.fannywikstrm.blogg.se

Presentation


Linnea Maod Viktoria Frölich heter jag och jag är född 97-05-23, bor i en liten förort i Stockholm.Sag har väldigt mycke intresse för mode,foto och shopping.När jag inte bloggar är jag me familjen eller me vänner.
HOPPAS NI GILLAR DE

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

översätt

bilder

           

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad är mitt favorit djur?
 häst
 ödla
 kanin
 hamster
 hund
 katt
 gris
 marsvin
 fågel
 orm

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards