Linnea frölich

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av linnea frölich - 5 juli 2011 23:27

hahahh en random rubrik men ändå;) nu sitter jah o kollar på bb-repris och chattar me några o så...imrogn ska ja vara me malin och aknske ma robin o rasmus :) hoppas vi har fett kul tillsammans :) men iallfall :) ska lyssna på musik nu så byebey

bild på dom kan ni få :)

  ROBIN :)<3  

RASMUS:)

hej

Av linnea frölich - 5 juli 2011 18:44

hej alla nu sitter ajh och kollar på tv :) idah har jah inte bloggar för har varit ute hela dagen me malin,robin och rasmus igen :) vi hade fett kul....vi träffades vid halv2 sen vid 2 skulle dom tagga och äta så då gjord vi de oxå,sen träffades vi vid halv 4 igen då vi gick och bada me dom :) sen skulle dom hem och vi me så vi gick hem:) men vi sk vara me dom imorgon oxå :)) thihihi men byeby

Av linnea frölich - 5 juli 2011 11:57

hej alla inte bloggart så mycke igår för va me malin hela fucking dagen:= jajja

vi var typ på mossen hela dah sen vid 9 träffde vi rasmus och robin....vi spelade lite fotboll sen taggade vi och bada, sen stog vi i tyå 45 min och nsakckade (elr malin snacka) jasja nu ska vi typ träffa dom idah igen (fett kul) så mpste fixa mig innan vi ska träffa dom :P så byeye


Av linnea frölich - 5 juli 2011 11:56

Alex

Måndag 4 juli 21:10

Skärp dig med stavningen för helvete


svar:what??? vem  äru??

Presentation


Linnea Maod Viktoria Frölich heter jag och jag är född 97-05-23, bor i en liten förort i Stockholm.Sag har väldigt mycke intresse för mode,foto och shopping.När jag inte bloggar är jag me familjen eller me vänner.
HOPPAS NI GILLAR DE

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

översätt

bilder

           

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad är mitt favorit djur?
 häst
 ödla
 kanin
 hamster
 hund
 katt
 gris
 marsvin
 fågel
 orm

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards