Linnea frölich

Alla inlägg under januari 2011

Av linnea frölich - 31 januari 2011 18:39

  

  

Av linnea frölich - 31 januari 2011 18:36

nu funkar min kamera igen så nu kommer ni få dagens outfit igen är så jävla glad<33<33<3<3<3<3<3<3<3<3  

Av linnea frölich - 30 januari 2011 17:17

hejhej nu sitter jag hemma hos mig med malin och lyssnar på en låt som min syrras kille har gjort en cover på så fint spelat ludde lovar den så mycket<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Av linnea frölich - 29 januari 2011 18:54

hejhej<3

bloggade bara en gång igår men asso pallade inte menmen nu sitter jag iallafall hos malin med en varsin data hihihihihi

jaja asso vill bara säga att min "kompis" ida är tsm med söta eric asso sötaste paret någonsin asso aaaaaaaaaaaaaaaa dom är så jävla söta...(kommer bild nere sen)

jaja idag var jag och malin i centrum för hennes kompisar skulle typ gå modeshow elr hur de stavas!!!

jaja byebye

 

  

söta va, tycker iallafall jag!!!!!<3<3<3<3<3<3

Av linnea frölich - 28 januari 2011 23:53

hejhej nu har jag tråk snart kommer nathalie och charlie tillbaka då sk ajag och nathalie pussla tror ja fast vene.

jaja idag har jag inte bloggat och inte vista vad jag hade på mig men asso vaknade kl 9.45 och började kl 8.40 så skippade sv och no men mamma sa att det var okej menmen hade so inställd oxå så slutade kl 14.35 idag såå skönt och näste fredag slutar jag kl 14.00 elr 14.30 så skönt   

asso kommer typ inte kunna visa vad jag har på mig för kameran funkar inte det står bara kort låst så ni som vet kan ni hjälpa mig vad är det för fel om det står kort låst när man ska ta foto, snälla snälla<3<3<3   

asso skulle bara viija ha en systemkamera så skulle de bli mycket finare bilder  

  

Av linnea frölich - 26 januari 2011 14:33

ja nu är jag hemma från den dära synagogan elr hure stavas!

var as tråk som jag viste men jaja. vi v ar tvungna att ta av oss jackorna men hon judinan tog lixom inte av den så vi som inte är judar måste men inte hon fett dåligt yu!!!!!!

asso vill bara säga ni som läser den här bloggen och är vän med mig behöver inte öljuga om saker ni ska göra tsm min kompis som jag ringde nyss frågade jag om vi kunde vara men hon hade lexor sen börjar vi prata om något annat sen så säger hennes kompis amanda att hon balbal vaan hon nu sa men då hörde jag att hon  var med en och sen la hon bara på men jag tycker hon kunde sakt attt hon skulle vara med ehnne jag blir inte sur för hon ska vara med henne :S menmen nu har hon redan ljugit så dewt kan vi väll glömma nu så byebye

Av linnea frölich - 26 januari 2011 08:19

hej bloggen blir kort inlägg för sk fixa mig men ville bara visa vad jag har på mig så...  

    

  1. vit tröja. från: faan vet ja
  2. svarta leggings med skin på knäna. från: gina tricot 250 elr 300 kr

 

 

Presentation


Linnea Maod Viktoria Frölich heter jag och jag är född 97-05-23, bor i en liten förort i Stockholm.Sag har väldigt mycke intresse för mode,foto och shopping.När jag inte bloggar är jag me familjen eller me vänner.
HOPPAS NI GILLAR DE

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

översätt

bilder

           

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad är mitt favorit djur?
 häst
 ödla
 kanin
 hamster
 hund
 katt
 gris
 marsvin
 fågel
 orm

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards