Linnea frölich

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av linnea frölich - 16 januari 2011 21:10

Lycklighetstest:

[ ] Du har en pojkvän/flickvän

[x] Du har ett eget rum/lägenhet

[x] Du har en mobil

[x] Du har en iPod/mp3

[x] Du har fler än 2 bästa vänner

[ ] Det finns en pool på din gård

[ ] Du har varit utomlands den senaste månaden


 TOTALT: 4


[x] Du klär dig som du vill

[x] Du hänger med kompisar minst en gång i veckan

 [x] Det finns en dator/laptop på ditt rum

[ ] Du har aldrig blivit nedslagen

[ ] Du gråter aldrig mer än 3 ggr i månaden

 [x] Du får lyssna på den musik du vill

[/] Ditt rum är stort nog för dig


TOTALT: 4,5


[ ] Du har över 50 kompisar på Bilddagboken

[ ] Du har över 50 bevakare på Bilddagboken

[x] Du har bilder på Bilddagboken

[x] Dina föräldrar låter dig ha bilder på Bilddagboken

[/] Du trivs i skolan

[x] Du brukar göra något efter skolan


 TOTALT: 3,5


[ ] Du äger en bil

[ ] Du brukar inte bråka med dina föräldrar

[/] Du är nöjd med ditt utseende

[ ] Du har aldrig fått IG

[x] Du har vänner


TOTALT: 1,5


 [x] Du bryr dig om mer än 5 personer

[x] Du är nöjd med ditt liv

[/] Du kan ett språk, annat än det du jämt pratar.

 [x] Du har ett husdjur

[x] Du kan hela texten från 5 låtar

[ ] Du har inga "fiender"

[x] Du är en ganska snäll person


TOTALT: 5


Summa: 18,5

 Muliplicera antalet x med 3

Jag är 55,5  lycklig

  

Av linnea frölich - 16 januari 2011 02:55

HEJ<3

nu är malin här hon ska sova här nu så kul vi har haft yu<3

men asso gå in på malins blogg och se bilder vi tog igår när ja sov hos henne.

www.mmalinhaggstrom.blogg.se

och se bilder<3<3





Presentation


Linnea Maod Viktoria Frölich heter jag och jag är född 97-05-23, bor i en liten förort i Stockholm.Sag har väldigt mycke intresse för mode,foto och shopping.När jag inte bloggar är jag me familjen eller me vänner.
HOPPAS NI GILLAR DE

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

översätt

bilder

           

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad är mitt favorit djur?
 häst
 ödla
 kanin
 hamster
 hund
 katt
 gris
 marsvin
 fågel
 orm

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards