Linnea frölich

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av linnea frölich - 5 januari 2011 22:47

jag kunde väll länka leonies blogg så

 

  www.happypalmqvist.blogg.se

 

 


    

Av linnea frölich - 5 januari 2011 22:18

ÅRET 2010

Hur har året 2010 varit för dig? –  skit bra :P

 Bättre än förra året? – vet inte?? 

 Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – sommaren tror ja  

Har du flyttat under år 2010? – nopp :P

 Har du hittat en ny låt som du älskar? – japp ganska många

I så fall vilken? – vet inte nu elr jo gott nytt jul med sean bannan

 Har du kysst en främling- nej:0

 

KÄRLEK

 Hur har din kärlek varit 2010? – I början av året så visste jag inte var kärlek var.. Men för ungefär 5 månader sen lärde jag mig det.

Har du varit kär? -Yes och är

Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja..

Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Yes.

 Har du haft ett hemligt förhållande? - Haha inte direkt. Alla vet allt om mig.

 

SORG & HÄMD

 Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Nej!!

Har någon i din släkt avlidit? – vet ej :D

Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – nej är ingen misshandlare ^^

Varit i slagsmål? –  Men jag har väl kaxat till det ett par gången.

 

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? -Skulle man kunna säga.. I så fall vad? – nått måste de ju vara 

Har du skämt ut dig? – japp

Har du ljugit för en vän? – Ja.

Har du varit ute en hel natt? – nepp!

Har du blivit tagen av polisen? – no

 Har du sovit i samma säng med någon av det

motsatta kön? - nej

 Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - jaa

 

SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på? –skogåsskolan

Har någon varit elak mot dig i skolan? –ja :O

Hatar du någon på din skola? - jaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

Har du gjort något framsteg? – tror de

 Haft alla rätt på ett prov? –  nej tror iallafall inte det

 

VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? – Jaa

 Har du förlorat en vän? – Yes jennifer eriksson alla tordde att vi skulle vara vänner hela livet men hon är för konstig för mig :P

 Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän?-nä

Har du gått bakom ryggen på en vän? – Joo..

Har du ljugit för en bästavän? – vet inte men tror de 

Har du haft en relation med en vän? – ja eftersom man borde vara vän med den man är tsm med 8D 

Av linnea frölich - 5 januari 2011 22:01

hej bloggen har  varit i farsta idag och köpt två leggings (stavning) kommer bilder sen men nu hade jag tänkt en dagens sötis och dagens låt så aa<3

 

flisan<3<3 

vilja<3<3

    

dagens sötis är mina fasters två hundar vilja och flisan<3

 

 

  

dagens låt är sjungen av leonie palmqvist hon är så bra på att sjunga<3

Presentation


Linnea Maod Viktoria Frölich heter jag och jag är född 97-05-23, bor i en liten förort i Stockholm.Sag har väldigt mycke intresse för mode,foto och shopping.När jag inte bloggar är jag me familjen eller me vänner.
HOPPAS NI GILLAR DE

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

översätt

bilder

           

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad är mitt favorit djur?
 häst
 ödla
 kanin
 hamster
 hund
 katt
 gris
 marsvin
 fågel
 orm

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards