Linnea frölich

Alla inlägg under juni 2011

Av linnea frölich - 29 juni 2011 21:12

hej bloggen nu sitter jah och kollar på tv...något mat program!? ska bara chilla vid datan och tvn ikväll är grymt trött för har ju varit på stranden hela dagen så pallar inte göra något. ska fråga syrran om jah får smaka henes kladdkakka :P men byebye..

 


Av linnea frölich - 29 juni 2011 18:41

hej alla nu har jah varit på strandet hela dagen:) ska kasnek vara me henne senare men ska kolla på tv nu så byebye

Av linnea frölich - 29 juni 2011 12:02

hej alla nu har jah vaknat och ska hoppa in i duschen för känner mig riktigt ofräch "/ idah blire ju en heldag på stranden me amanda :) fett skönt bada sola bada mer sola mer...kommer inte bli brun ändå :( men ska duscha nu kommer kanske bli mobilbloggning men asnke inte :) annars bloggar jah när ajh kommer ham :)

Av linnea frölich - 29 juni 2011 00:35

hhahahahahahhahaahahah en liten video om min dag....en jah visar mitt rum :PP


 

Av linnea frölich - 29 juni 2011 00:29

hej hej alla fick värsta bloggluste vill bara blogga helt plötsligt :O jajaj har lisom inget att skriva men iallafall imorgon ska ja vara me amanda ska fråga om hon vill gå ner till strande och vara där typ hela dagen och allt fett skönt ju (om de är fint )

Av linnea frölich - 28 juni 2011 22:06

hej hej har oggat på hela dagen men vet inte varför har väll bara inte haft ork men ska blogga imorgon igen :) hade fått två tips om vah ja ska blogga om och kommer väll ta ena förlaget...(de andra var oxå bra emn mina läsare vill nog inte läsa om hundar ) de andra var skriva om kändisar som felicia tipsa om (www.ffeliciarongione.blogg.se) kommer kanske skirva om en kändis varje vecka varför jah gillar den elr varför jah inte gillar de och så :) men men tänkte tipsa om en blogg jah har läst i typ 2 veckor nu en tjej på 12 är (98) som bloggar om sitt liv och sånt :)) http://johannaenockssons.blogg.se/ läsläsläs!!!

Av linnea frölich - 28 juni 2011 22:02

photo edited for free at <a href=www.pizap.com" width="600" height="450" border="0" />

min nya header

Av linnea frölich - 28 juni 2011 00:43

asså alla ni som läser min blogg jah skulle bli jätte glad om ni kunde länka min blogg i era,bloggar,loggar,säga till folk,twitter,skype,msn vad som hälst skulle bli såå glad kan länka era bloggar du...snälla snälla snälla :)<3z<3<3<3

 

Presentation


Linnea Maod Viktoria Frölich heter jag och jag är född 97-05-23, bor i en liten förort i Stockholm.Sag har väldigt mycke intresse för mode,foto och shopping.När jag inte bloggar är jag me familjen eller me vänner.
HOPPAS NI GILLAR DE

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

översätt

bilder

           

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad är mitt favorit djur?
 häst
 ödla
 kanin
 hamster
 hund
 katt
 gris
 marsvin
 fågel
 orm

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards