Linnea frölich

Alla inlägg under juni 2011

Av linnea frölich - 12 juni 2011 12:59

precis så här känner jah nu elr kännder och kännder men tänker ¨å här nu :(

jah älskar dig niclas asplund <3


Av linnea frölich - 10 juni 2011 23:24

jah klarar inte mera kan du inte bara komme tillbakade  niclas...jah älskar dig såååå jävla mycke :(( saknar dig mer än va någonsin har saknat någon i hela mitt liv :( jah mår dåligare än dåligast kan faan inte kolla på filmer elr på människor som gör något du tänker jah tillbaka till våra 2 underbara dagar ;((( de va bara 2 dagar men de kändes som flera dager/veckor men nu äre slut :'(

om jah skulle få 1miljard kr varje dag seler få älskar dig men bara lite pengar så tar ja din niclas asplund<3<3<3<3 kärlek kan inte köpas av av pengar !!!!!!!

I LOVE YOU 4-EVER AND EVER NICLAS<3<3




ni kankse tycket jah överdriver men de skiter jah i blev bara tvungen för m¨r ¨å dålig av va som hände i onsdagd :'(

Av linnea frölich - 7 juni 2011 23:14

nu kan ni se texten för kan vara lite svårt att höta iblsn kankse :PPPP


Av linnea frölich - 7 juni 2011 23:04

hej hej bloggen nu lyssnar jah på låter niclas satte på idah när vi satt och snacka :)(kommer där nere) jaja idah va ja på rudan me alla sjuor och niclas :PP han skulle bara me :)) han gick upp för min skull (sååå gullig) sen taggade vi hem ch drog och bada fast vi badade på rudan precis badat :))jaja vi gillar att bada :) men ska ju till småland imorgon så kommer inte kunna träffa malin och honom på 3 hela dagar

:( men kommer hem på freda så kommer va me honom och henne på lördag :)))) då ska vi ha vi ha så grymt kul :) men ska tagga nu<3<3

sååå fin<3<3


äslakr den här låten mer än någon annan låt <3<3<3



om ni tänker på texten tänk va gullit att sätta på dom när vi sitter och snackar och bara chillar :)))<3<3



Av linnea frölich - 5 juni 2011 21:12

hej nu tittar jag på bb finalen (alla röstar på MARTIN) nr till martin är: 09941802

rösta rösta rösta!!!!!!!!!

Av linnea frölich - 5 juni 2011 15:22

hej bloggen har inte bloggat så mycket men de är för att datan ja hart är fucking efterbliven!!! jajaj men ni sitter jag och dunka musik 8låten kommer under) och dricker powerking :))) malin kommer ju fucing hem imorgn då blire kulich vi skulle ju till grönan kankse men de blir ingen :( göre senare i sommar me henne och andra kompisar :) jahaj ska vara em amanda senare idah vet ionte vah vi ska göra men någrt blire iallafall :) men hallå vafaan hände me väderet?! va ju fett fint igår men idah äre de fett monligt :( jaja jag längtar fucking till tisdag ffattar inte varför igentligen jah som hatara skolan!!! men ska bli fett me kulit ju :))) men ska tagganu bye bye


Av linnea frölich - 4 juni 2011 00:07

hej bloggen nu sitter ja och lyssnar på musik  och smsar folk :) aha idah va ja m e malin till halv 3 sen vid 8 träffade ja amanda och helin och vah me dom sen vi taggade till mossen...och de kommer en kille me moppe jah bah ja könner igen honom och allt sen amanda och helin ropar bah hon tycker du är söt  jag bah nej!! han bah va sa ni dom sa igen och han bah vill hon ha nr och allt så fick hans nr...och skickade vänförfrågan på fb och såg hans profilbild och jah tror vet vem de är nu!!!!!men är inte helt säkert menmen skit i de nu.....nu sitter jah ju i mitt rum och musiken tog slut men hör folk utanför mig sjunger as hökt den här "jag kommer" hahhahah fett sköna brudar :) m4n nu ska jag tagga  byebye

Av linnea frölich - 2 juni 2011 09:39

hej bloggen nu ligger ja i sängen och tittar på tv :) sak snart gå ner och äta frukost sen typ duscha och fixa mig :) senare idah kommer m alin hem  och då ska vi vara :))))  jaha ja kna ju inte va jah ska göra eler va ja h här gjort men tror de blir kannse att vi går till mossen :) men nu ska kjah tagga

Presentation


Linnea Maod Viktoria Frölich heter jag och jag är född 97-05-23, bor i en liten förort i Stockholm.Sag har väldigt mycke intresse för mode,foto och shopping.När jag inte bloggar är jag me familjen eller me vänner.
HOPPAS NI GILLAR DE

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

översätt

bilder

           

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad är mitt favorit djur?
 häst
 ödla
 kanin
 hamster
 hund
 katt
 gris
 marsvin
 fågel
 orm

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards