Linnea frölich

Alla inlägg den 12 september 2011

Av linnea frölich - 12 september 2011 23:07

hejhje asså kolla jah ska köpa ett par lurar men vill ha rosa men hittar lixom inte dom alla bah dom finns på den här sidan! men vafaan då??? asså dom finns typ inte på den sidan så om ni vet så säg!! men ska köpa ett par vita istället som är lika jävla snygga som dom rosa + dom vita passar t allt iblan kan de bli att dom rosa skär sig me mina kläder :PP hahahha jah men aa skit samma blir lika glad över dom vita....

asså har ni inga bra lurar elr vill köpa köp dom här asså lover dom är bäst min syrra hade ett par men aa asså om ni t.e.x har en låt men grym bas i högtalare så blire faanättre i dom hära lurarna för de är sååå grym bas i dom asså :O asså darför ska jah köpa dom :PPP


aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de går inte och ladda upp bilder -.-' assså ååååååååååååååååååååååååååååå vill ju visa :(



Av linnea frölich - 12 september 2011 19:43

hjehje snart ska jah sätta mig vi teven och närda lite t klocka 22 sen vene va jah ska göra: P


jaha blev inge amanda men kankse imorogn -.-' asså blir lite sur för kolla för tv vekcer sen ca sa amandda att vi  skulle vara i två vekcor av dom två veckorna har vi varit typ 3 dagar för hon vill/kan inte träffas så får faktist lite flipp på  henne för hon baah aah vi kan träffas sen hon bah nää jah plallar inte elr något man baah åååå -.-'  men ska ge datan t min syrra nu så byebey

Av linnea frölich - 12 september 2011 15:10

tjena nu sitter jah i badet ska upp nu pallar inte ducha så duschar senare ikväll.... jaha ska typ göra en video som ja ska lägga in på bloggen sen :P hahahha emns ka gå upp nu så byebey :*

Av linnea frölich - 12 september 2011 15:10

tjena nu sitter jah i badet ska upp nu pallar inte ducha så duschar senare ikväll.... jaha ska typ göra en video som ja ska lägga in på bloggen sen :P hahahha emns ka gå upp nu så byebey :*

Av linnea frölich - 12 september 2011 08:20

hejehej nu ska jah snart gå till skolan om bara 10 min ungefär :/


men som jah sa slutar jag ganska tidigt :)

men ska typ sitta dom 5 sita minuterna vid datan sen dom andra 5 ska jah typ fixa mig så aa men ska sitta på fb och chatta me folk nu så byebey :*

Av linnea frölich - 12 september 2011 07:59

tjenixen nu är jah vaklen och är nästan färdig bara lite små saker kvar :)

jaha idah börjar jah 9 och slutar 2 typ ¨å är sjukt skön dag faktist :)


men ska vara me amanda idah tror jah men när man snackar om amanda så vet man aldrig hon kan ju bara gå t någon efter ksolanb -.-



jaj ska byta data så kanske uppdaterar precis innan ja går t skolan men byebye :*

  hahahah en bild från mitt i sommaren :P

Presentation


Linnea Maod Viktoria Frölich heter jag och jag är född 97-05-23, bor i en liten förort i Stockholm.Sag har väldigt mycke intresse för mode,foto och shopping.När jag inte bloggar är jag me familjen eller me vänner.
HOPPAS NI GILLAR DE

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

översätt

bilder

           

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad är mitt favorit djur?
 häst
 ödla
 kanin
 hamster
 hund
 katt
 gris
 marsvin
 fågel
 orm

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards