Linnea frölich

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av linnea frölich - 16 februari 2011 21:53

. Justin Bieber. Justin Bieber, en AV-Världens just nu hetaste artister jag mig sminkad Aktuell MED Albumet My Worlds. En gammal själ är det sista du skulle förvänta sig att hitta inne Justin Bieber. Men allt som krävs är ett lyssna på 15-åriga soul-sång fenomen att inse att han är ljusår före sin tillverkas pop jämnåriga. Efter att du postat dussintals hemgjorda videor på YouTube under 2007, där den mångsidige Bieber lägga sin oklanderlig spinn på låtar från artister som Usher, Ne-Yo och Stevie Wonder, plågat Justin upp över 10 miljoner visningar rent från mun till mun. "Jag började sjunga ungefär tre år sedan, säger den kanadensiska ursprungsbefolkningen som växte upp ett enda barnet i Stratford, Ontario. "Jag gick in i en lokal sång tävling kallad Stratford Idol. De andra i tävlingen hade tagit sånglektioner och hade vokala tränare. Jag inte tog det för allvarligt på den tiden, skulle jag bara sjunga runt huset. Jag var bara 12 och jag fick andra plats. " I ett försök att dela hans seger med sina nära och kära, började Justin utstationering sin online prestanda bilder. "Jag lägger min sång videoklipp från tävlingen på YouTube så att min familj och vänner skulle kunna titta på dem, säger han. "Men det visade sig att andra människor tyckte om dem och de började prenumerera på dem. Det var så min chef hittade mig. Han såg mig på YouTube och kontaktade min familj och nu är jag tecknat!" Sju månader efter Justin började publicera sina videor på nätet, fd So So Def marknadschef Scooter Braun flög den då 13-åriga sångerskan till Atlanta, GA att träffa sin elit kollegor. Som om Justin naturliga sångtalang räckte inte för att imponera Scooter: s inre krets, visste Braun Bieber var också en självlärd musiker som spelar trummor, gitarr, piano och trumpet. "Just när vi flög in i Atlanta, Scooter körde oss till studion och Usher var där på parkeringen, berättar Bieber. "Det var min första gången någonsin att vara ute i Kanada så jag gick fram till honom och var som," Hey Usher, jag älskar dina låtar, vill du att jag ska sjunga dig en? " Han var som, "Nej lille vän, bara komma in, det är kallt ute." Allt som behövdes var en kort tid på nätet för Usher att inse att han var i sällskap med en framtida superstjärna. "En vecka senare Usher flög mig tillbaka till Atlanta, säger Bieber. "Jag sjöng för honom och hans folk och han ville verkligen skriva mig där och då men jag har fortfarande hade ett möte med Justin Timberlake som också ville skriva mig. Det visade sig Ushers affären var mycket bättre. Han hade LA Reid bakom honom och Scooter hade en hel del riktigt bra anslutningar i Atlanta. jag alltid retas Usher nu och påminna honom han hur han blåste mig första gången vi träffades. " I oktober 2008 undertecknade Justin Bieber officiellt till Island Records. Hans debutalbum, är min värld en intim undersöka huvudet på en spirande ung renässansmänniska. Med en produktion från män stjärna hit som The Dream och Tricky Stewart som producerade "paraply" för Rihanna och Beyonce's senaste smash, "Single Ladies (Put A Ring On It)," Justin har allt han behöver för att uppnå pop överhöghet. Hans första singel, "One Time" som produceras av Tricky, handlar om en av Justins favoritämnen, Puppy Love. Usher går Justin på "första dans" där de två delar verser på en låt som Bieber beskriver som, "En långsam svängig låt som folk kan dansa till." På Midi-maffian producerade "Down to Earth" Justin gräver djupt för att tala om att växa upp. "Större" finner tonåriga sångerskan mognar i jämn takt, samtidigt motivera sina lyssnare att sträva efter sina mål. "Jag ser fram emot att påverka andra på ett positivt sätt, säger Justin. . "Mitt budskap är att du kan göra något om du bara sätta dig till det jag växte upp under fattigdomsstrecket, jag hade inte lika mycket som andra människor gjorde jag tror att det gjort mig starkare som person det byggde min karaktär. . Nu har jag en 4,0 medeltalet och jag vill gå på college och bara bli en bättre människa. " En nästan outnyttjad väl av naturliga konstnärlig talang, Justin Bieber trimmade för att vara en stabil kraft i musik för många år framöver. "Jag tror att äldre människor kan uppskatta min musik eftersom jag verkligen visa mitt hjärta när jag sjunger, och det är inte töntigt, säger han. "Jag tror att jag kan växa som konstnär och mina fans kommer att växa med mig." Och tänk, han bara börjat.







hallå han kommer typ i maj asso dör grät nyss för han är så snyggg :'(

Presentation


Linnea Maod Viktoria Frölich heter jag och jag är född 97-05-23, bor i en liten förort i Stockholm.Sag har väldigt mycke intresse för mode,foto och shopping.När jag inte bloggar är jag me familjen eller me vänner.
HOPPAS NI GILLAR DE

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

översätt

bilder

           

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad är mitt favorit djur?
 häst
 ödla
 kanin
 hamster
 hund
 katt
 gris
 marsvin
 fågel
 orm

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards