Linnea frölich

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av linnea frölich - 6 februari 2011 20:13

hej bloggen nu ska jag börja skriva alla mina inlägg med ett annat språk men har ju svenska under så ni bara vet :D

jaja sitter och lyssnar på JUSTIN BIEBER "NEVER SAY NEVER" har är så sexig så jag dör.

juste i natt drömde jag om honom sen när jag vaknade så jag en bild på honom och blev så jävla lädsen för ville att det skulle vara sant. den handlade om att jag och amanda var på ett stälkle med andra människor sen kom olika känisar och då kom justin bieber så jag sa hej sen typ lite seb´nare ville jag säga hej igen (vet lite....) sen sa han hej sen han bah men kom så fick jag en kram sen fick jag typ damp för jag var så glad i drömen sen pkte vi typ hem och när jag kom hem gick jag till min kompis  (i drämmen asso) sen så jag t henne att jag hade träffat justin biebier och då blev så dambig på att jag sa de i drömen för hon älskar justin bieber på riktigt (hahhahahahaha lite skum dröm)

men byebye

Av linnea frölich - 6 februari 2011 15:40

(spanska)

hola blog ayer, me acosté con mi amiga Amanda (las imágenes) desperté a las 12 especie de que se fue a dormir tipo 3 de la mañana (hahahahha) Bueno hoy fuimos a farsta cambiar mis zapatos pero no los cambia porque yo sólo había estado fuera de mi casa por lo que dijo que sí no los cambio, pero yo pensé que diría el abuelo no tenerlos como los zapatos de la muestra pero no, Se suponía que cambiar a un tamaño grande y entonces yo error uno de los zapatos del estante de prueba, pero no podría poner mis zapatos en la popa rack de prueba en ellos para que puedan permanecer, sino que darle la lata a tenerlos de vuelta, pero kankse no mucho tiempo no saben pero ... pero adiós

 


(svenska)

hej bloggen igår sov jag hos min kompis amanda (kommerbilder) vaknade kl 12 typ för vi somnade typ 3 på natten(hahahahha) jaha idag åkte vi till farsta för att byta mina skor men fick inte byta dom för att jag hade bara varit utanför mitt hus så dom sa att ja inte fick byta dom men jag tänkte säga farför inte vara ha dom som prov skor men nej, jag skulle ju byta till en storlek störe och då skulle jag fåt en av skorna från prov hyllan men dom kunde inte lägga mina skor i prov hyllan bajs på dom så får ha kvar dom men kommer någ kunna ha dom sen men kankse inte så länge vet inte...men men hej då



  




Presentation


Linnea Maod Viktoria Frölich heter jag och jag är född 97-05-23, bor i en liten förort i Stockholm.Sag har väldigt mycke intresse för mode,foto och shopping.När jag inte bloggar är jag me familjen eller me vänner.
HOPPAS NI GILLAR DE

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

översätt

bilder

           

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad är mitt favorit djur?
 häst
 ödla
 kanin
 hamster
 hund
 katt
 gris
 marsvin
 fågel
 orm

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards