Linnea frölich

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av linnea frölich - 9 februari 2011 22:06

har jag sakt att jag oich malin äggade mirette idag va så skönt och fille da men hon drog direkt sen drog vi t centrum och köpte mer ägg sen blev typ mirette dampad på mig och började ägga mig sen drog jag hem och duschade (så skbbigt)

jaja tror faan att jag har sakt det här men pallar inte kolla! :P

jaja nu lyssnar jag poå JB såå snygg<3<3<¨3

asso kolla jag kankse kommer få åka på konser om jag får tag i biljetter för dom är typ slut solda med vet inte om dom lägger ut mer (får se)

men om jag för då är det raka vägen ner t danmar och gå på konsert :D

jaja tror inte jag för biljetter men måste hoppas för att få dom.

men ska dra pusspuss

  

Presentation


Linnea Maod Viktoria Frölich heter jag och jag är född 97-05-23, bor i en liten förort i Stockholm.Sag har väldigt mycke intresse för mode,foto och shopping.När jag inte bloggar är jag me familjen eller me vänner.
HOPPAS NI GILLAR DE

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

översätt

bilder

           

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad är mitt favorit djur?
 häst
 ödla
 kanin
 hamster
 hund
 katt
 gris
 marsvin
 fågel
 orm

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards