Linnea frölich

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av linnea frölich - 7 februari 2011 21:32

hello hello nakaupo sa kusina at kumain. bagay sa lalong madaling panahon tumagal ng isang shower pagkatapos ay bumalik sa higaan. woke up at ngayon, dahil ako ay nakatulog sa 6 tp pagkatapos woke up sa 09:00. ngunit ay magsisimula sa 09:10 soooo mabuti kaya jagoch Malkin draws sa 8:50, sa tingin ko. jaja dapat maglabas kaya paalam

 

hej hej sitter i köket och äter. sak snart duscha sen ner i sängen igen. vaknade liksom nu, för jag somnade kl 6 tp sen vaknade kl 9. men börjar kl 9.10 såååå skönt så jagoch malkin drar kl 8.50 tror jag. jaja ska dra så hej då

Av linnea frölich - 7 februari 2011 07:19

hej hej bloggen vaknade sen in i duschen så nu håller jag på att klä på mig dagens outfit (kommer kankse sen) idag slutar jag kl 15.30 sen ska jag förbi rickardsviksparken betale lite saker där.... men sk kankse vara med amanda idag vet inte! men måste dra byebye<3<3

Av linnea frölich - 7 februari 2011 07:13

hallo hallo Blog wachte spät in die Dusche so jetzt bin ich mich anziehen heutigen Outfit (wird vor kankse) Heute höre ich um 15.30 Uhr dann werde ich gehen Rickard gefaltet Park zahlen ein wenig Sachen gibt .... aber die sogenannte kankse mit Amanda heute weiß es nicht! aber ich muss gehen byebye <3 <3

 

hallo hallo Blog wachte spät in die Dusche so jetzt bin ich mich anziehen heutigen Outfit (wird vor kankse) Heute höre ich um 15.30 Uhr dann werde ich gehen Rickard gefaltet Park zahlen ein wenig Sachen gibt .... aber die sogenannte kankse mit Amanda heute weiß es nicht! aber ich muss gehen byebye <3 <3 Lyssna Läs fonetiskt Ordbok - Visa detaljerad ordbok

Presentation


Linnea Maod Viktoria Frölich heter jag och jag är född 97-05-23, bor i en liten förort i Stockholm.Sag har väldigt mycke intresse för mode,foto och shopping.När jag inte bloggar är jag me familjen eller me vänner.
HOPPAS NI GILLAR DE

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

översätt

bilder

           

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad är mitt favorit djur?
 häst
 ödla
 kanin
 hamster
 hund
 katt
 gris
 marsvin
 fågel
 orm

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards