Linnea frölich

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av linnea frölich - 5 februari 2011 17:40

hej kom nyss hem från farsta men amanda hade as kul.

köpte bara ett par skor från DinSko (kommer bild)

amanda ska typ slagga här men hon taggade hem och skulle typ äta elr nåt faan vet ja   jaja ska tagga nu så pusspuss  

  

Av linnea frölich - 5 februari 2011 12:38

hej idag ska jag kankse t farsta för ska få 400 av mami så jag kankse sak ditt med en kompis om hon kommer hem snart!!! :S

jah igår kom nathalie och charlie dom åt här sen tittade dom på let´s dance som jag hatar  sen spelade vi spel som heter "kampen mellan man och kvinna" var inte så jävla kul så gick upp och titta på film på datan :D

ja vad mer har lixom berättat om dagen och gårdagen men juste ni fick aldrig veta dagens outefit men har iinte hunit dom här dagarna  

men skit samma. byebye

Presentation


Linnea Maod Viktoria Frölich heter jag och jag är född 97-05-23, bor i en liten förort i Stockholm.Sag har väldigt mycke intresse för mode,foto och shopping.När jag inte bloggar är jag me familjen eller me vänner.
HOPPAS NI GILLAR DE

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

översätt

bilder

           

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad är mitt favorit djur?
 häst
 ödla
 kanin
 hamster
 hund
 katt
 gris
 marsvin
 fågel
 orm

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards