Linnea frölich

Alla inlägg under mars 2011

Av linnea frölich - 9 mars 2011 20:23

vill ni ha text elr video?

Av linnea frölich - 9 mars 2011 18:34

hej nu siter jag på bibblan och chattar med amanda som sitter en bit ifrån :P

ska typ dra hem vid 7 för det stänger då och amanda ska fucking med mig så länge hon vill elr inte :P men ska typ byta data nu så bajsa på er :P

Av linnea frölich - 9 mars 2011 16:25


  hahahhahahahhahahhahahahahahah

Av linnea frölich - 9 mars 2011 12:36

alla som har bloggplatsen som sida tro inte på statistiken när ni kollar månadsvis är alltid fel t.ex nu kollande jag hur många jag hade föra månaden det stog 106 men när jag räknade själv blev det 206 och det är stor jävla skilnad lixom hundra mer besökare!!!!!! så tro inte på det !!!! nbara på dagvis men vet faktist inte om den stämmer med!?

Av linnea frölich - 9 mars 2011 12:24

slutade lite tidigare för hade vikarie :P men ska typ vara hundvakt idag åt vilja så kommer bli mysigt så blir farsta senare elr imorgon :) men jaja idag hade jag matte prov men jag tyckte det gick bra faktiskt ;P men pallar inte skriva mer så byebye

Av linnea frölich - 9 mars 2011 08:19

hej bloggen nu sittter jag i mitt vardagsrum och dricket te (mm). idag börjar jag kl 9.00-12.20 så fett  kort dag idag. men som jag sa igår skajag kanske till farsta idag och byta min träja. hallå måste bara säga nått mina sloglasögon är borta asso helt plötligt lixom :S men ska leta llite til men om jag inte hittar dom om typ 2 veckor ska jag nog köpa nya fast det värsta var att det var bara vanliga plastglasögon men ändå kostade dom 100 kr, tycker det var lite dyrt för en gån när jag var i skolan i 6:an så satt vi i aulan på sommaravslutnigen så sat jag lite böjd nerått sen så råkade jag tappa mina solglasögon i golvet och då gick lixom ina glaset av på dom och jag tappade bara från typ 30 cm lixom så ingen bra kvalete ( jag fick byta) men vill ha dom för typ ingen har sånna solglasögen. men måste fixa mig nu så puss puss

Presentation


Linnea Maod Viktoria Frölich heter jag och jag är född 97-05-23, bor i en liten förort i Stockholm.Sag har väldigt mycke intresse för mode,foto och shopping.När jag inte bloggar är jag me familjen eller me vänner.
HOPPAS NI GILLAR DE

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

översätt

bilder

           

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad är mitt favorit djur?
 häst
 ödla
 kanin
 hamster
 hund
 katt
 gris
 marsvin
 fågel
 orm

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards