Linnea frölich

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av linnea frölich - 8 mars 2011 22:56

hej bloggen kom precis u från duschen. lyssnar på ICA jerry remix låt på youtube :P men asso ska typ bara chilla framför datan ikväll :P

men så bajs bajs

Av linnea frölich - 8 mars 2011 21:31

hej bloggen  idag har jag inte bloggat vet faktiskt inte varför men kommer inte hända igen :S men idag slutade jag 13.50 istället för kl 15.45 så skönt :D

juste ska försöka läga upp lite videos men när man lixom har laddat upp dom så går det inte att få in dom på ett inlägg :S men idag var jag typ med malin sen drog vi hem och åt nudel soppa sen gick hon hem men jag pallade inte följa med. men hon ringde och sa att jag skulle så då taggade jag ditt i typ en timme elr nått. men sen var ja sanna där som skulle kaxa upp sg jävligt mycket och du blev malin lite bitchig men asso hon sa att vi bara sa glömma det :P så pallar inte tänka på det men var bara lite irrigt att sanna skulle vara där för vi båda hatar varandra :S men iallafall så skiter jag i det. jaha imorgon ska jag till farsta efter skolan knakse med malin men vet inte för jag ska lixom byta min tröja från vit till svart för har inga vita bhar (vet inte varför) så ska byta bara sen dra :P men asso pallar faan inte skriva mer så byebye

Presentation


Linnea Maod Viktoria Frölich heter jag och jag är född 97-05-23, bor i en liten förort i Stockholm.Sag har väldigt mycke intresse för mode,foto och shopping.När jag inte bloggar är jag me familjen eller me vänner.
HOPPAS NI GILLAR DE

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

översätt

bilder

           

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad är mitt favorit djur?
 häst
 ödla
 kanin
 hamster
 hund
 katt
 gris
 marsvin
 fågel
 orm

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards