Linnea frölich

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av linnea frölich - 15 mars 2011 20:15

hej nu istter jag barea i mitt rum och chillar ska snart kolla på tv men vet faan inte vad jag ska kolla på men borde finnas något... men pallar inte skriva nu så byebye

Av linnea frölich - 15 mars 2011 18:13

hej bloggen idah kommer jag inte på någon bra rubrik så blev inget   

men asso idah  skulle jag vara med malin men sen bara dissa hon mig   ( fett drygt bree) så jag tagga hem istället  men  iallafall imorgon börjar jag kl 9 så har sovmorgon så är fett skönt. men ska tagga nu sak sitta lite vid FB sen mamma ska färga mitt hår mörkare :P juste idag hade mamma hämtat mina kläder så har lite nya kläder nu   

Av linnea frölich - 15 mars 2011 14:42

hej bloggen nu är jag i skolan och jobbar med svenska men måste ta en paus kommer inte på något till min berättelse... men asso idag ska jag typ vara med malin och enes (malin <3 enes) men vet inte vad vi skka göra säker bara stå någon stans :P men asso kankse inte pallar men då drar jag hem och käkar nåt.

men malin kommer kutta mig om jag inte är med henne och han :D

men iallafall idag fick min engelska lärare flipp på mig för jag hade bara en mag tröja och inte ett linne på mig oxå jag och malin fick typ skrattutfall när vi skulle läsa ensamma i ett annat rum :D

men hon bah men linnea trode du att du skulle till stranden jag bah nej  hon bah men dett är ju så att ma skäms lite ju jag bah va nej alla går faan så här :P

men ska tagga så hej då :D <3

hej

Av linnea frölich - 15 mars 2011 07:54

god morgon bloggen nu sitter jag hemma hos mig med malin vi ska snart äta ägg sen typ bara chilla elr vet fucking inte. men jaha idah slutar jag kl 15.40 sen kanske jag vara med malin fast vet inte :P

hon ska säker vara med enes,mirette och en tjej som heter emilia. elr hon ska vara med enes men hon ska knaks evara med mirette och mirette är med emilia så det blir lixom bara så då och då pallar jag inte vara med för mirette e fett jobbig ibland och emilia är jag inte äns kompis med...

men ska tagga nu byebye

  

Presentation


Linnea Maod Viktoria Frölich heter jag och jag är född 97-05-23, bor i en liten förort i Stockholm.Sag har väldigt mycke intresse för mode,foto och shopping.När jag inte bloggar är jag me familjen eller me vänner.
HOPPAS NI GILLAR DE

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

översätt

bilder

           

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad är mitt favorit djur?
 häst
 ödla
 kanin
 hamster
 hund
 katt
 gris
 marsvin
 fågel
 orm

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards