Linnea frölich

Alla inlägg under mars 2011

Av linnea frölich - 10 mars 2011 19:21

nu sitter jag och äter semla mmmmmh va gott

Av linnea frölich - 10 mars 2011 14:58

läs texterna på dom två första :p

Av linnea frölich - 10 mars 2011 14:53

he bloggen är hemma från skolan nu dah :D imorgon äre idrottsdag så alla vet så ajg slutar tidigare imorgon:P men det jobbiga är att agska åka skidor och vi sk mötas kl 07.55 imorgon och jag börjar kl 8.40 på riktigt så lite jobbigt :$ jaha nu sitter jag på FB och bara chillar :P men asso kommer säkert ett video inlägg sen så byebye

Av linnea frölich - 9 mars 2011 23:37

en bild på en tid du saknar.

  

Av linnea frölich - 9 mars 2011 23:36

en person som alltid ställer upp för dig.

  

alla mina syrros:D och mamma och pappa

Av linnea frölich - 9 mars 2011 23:35

en bild på dina närmaste.

fattar inte riktigt typ familjen elr? :S

Av linnea frölich - 9 mars 2011 23:34

en person som är snygg.

  

Av linnea frölich - 9 mars 2011 22:22

1. Har du ett par blåa string? - Nej :P

2. Vem var det senaste du pussade ? - kompis på kinden tror jag :S

3. Vad har du för bh-storlek ? - de vill ni veta.

4. Trivs du med det ? - öhh.. ?

5. Har du lagt till något nummer på din mobil idag ? - Nä men ska :)

6. Gillar du någon nu ? - JAA, men kommer inte säga 

7. Vad gjorde du inatt ? - sooov

8. Och i förrigår ? - sovich då med

9. Vad gör du innan du somnar ? - sitter typ vid datan ;P

10. Kan du prata med din mamma om allt ? - Njaa..

11. Hade du berättat för din päron om du var garvid ? - jag vet inte :/

12. Har du varit gravid ? - NEJ!!

13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig ? - haha, inte direkt än jag är ju bara 13 ;P men kankse när jag är äldre :P

14. Choklad eller glass ? - chokladglass

15. Push-up eller T-shirtbh ? - vad är t-shirtbh? :$

16. String eller hotpants ? - hotpants

17. Stövlar eller sneakers ? - Ehh, venne ;)

18. Kjol/klänning eller jeans ? - tunika eller jeans :D


Åtta fakta

1. Hemstad/ort : 142 <3 skogås såklart <3<3 :)

2. Hårfärg :  bruunt ;)

3. Längd : 174 typ fett jobbigt -.-

4. Frisyr : asså olikaa ;)

5. Ögonfärg : blå- gröna typ

6. SkoStorlek : 38 typ

7. Humör :  men annars glad :)

8. Vänster eller högerhänt : högerhänt


nio saker:om ditt liv 

 1. Har du nånsin varit kär ? - Jaa !

2. Tror du på kärlek ? - Jaaa.., ja de göör jag väl ?

3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar ? - nopp

4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat ? - Ja..

5. Har du någongång krossat någon annans hjärta ? - Ne, tror nt de.

6. Har du någonsin blivit kär i din bästavän ? - Haha, ja men en killkompis :p

7. Har du någonsin älskat någon utan att tala om det för honom ? - Jaa, herregud :)

8. Är du rädd för starta ett förhållande med någon ? - nej tror inte det

9. Har du någongång haft en hemlig beundrare ? - Det kan väl inte jag veta ? då kan de ju inte vara hemligt ?


Tio saker :det här elr det där

 1. Kärlek eller pengar ? - båda :P

2. Vin eller öl ? - vin om jag måste välja annars cider :P

3. Dag eller natt ? - natt och dag kul men kompisar på båda delarna :P

4. One night stand eller förhållande ? - Inte direkt något, men förhållande i think

5. Tv eller internet ? - internet

6. Pepsi eller cola ? - Cooooola

7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - vild fest 

8. Färgfoto eller svartvit ? - båda kan vara jätte fint med svartvit

9. Telefonkontakt eller ''Face To Face'' ? - om det gäller bråka face to face men annars bara med båda

10. Bilddagboken eller myspace ? - facebook och bloggplatsen


Tio ''Har Du Någonsin''

 1. Har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut ? - Nä, för jag har nt gjort det :)

2. Har du någonsin velat ta livet av dig ? - Ne...

3. Har du någonsin gjort något du verkligen ångrat ? - jaaa

 4. Har du hoppat bungy jump ? - Ne. ehuuuww fett skabbigt

5. Har du någonsin varit med om en olycka ? - Ne, inge stort :)  kanske en cyckel men bara jag då som ramlar typ men inte en krock

6. Har du någonsin ätit en hel tårta ? - nästan typ 3/4 av en tårta 

7. Har du någonsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa ? - nej...

8. Har du någonsin gått på bio ensam ? - Nee, fett efter och sitta ensam i en biiosalong ;)

9. Har du någonsin gillat någon utan att det vart ömsesidigt ? - Förstår inte fråågan -.-

10. Har du någonsin tyckt att världen suger ? - venne


Tio känslor

1. Saknar du någon just nu ? - Ja

2. Är du glad ? - Jaa

3. Är du fundersam ? - what?? :S

'4. Är du uttråkad ? - Haha ja! annars skulle jag inte göra det här!

5. Är du tysk ? - Nej, eller mitt efternamn är tyskt :P 

6. Är du italienare ? - Nä

7. Är du fransk ? - Nej

8. Är dina päron gifta ? - japp
9. Gillar du någon just nu ? - Jaa, har jag sagt yu :S

10. Älskar du någon just nu ? - jaaa många faktiskt


Om dig :

 1. Hur mycket är klockan just nu ? - 23:24

2. Namn :linnea frölich

3. Vart bor du ? - skogås 142 in my <3

4.Hur många barn vill du ha ? - typ 1 elr 2 :)

5. Vill du gifta dig ? - Nån gång ;)

6. Rullar du spagettin eller skär du den ? - skär

7. Har du ätit sushi ? - euuww

 8. Favoritglass ? - Ben&Jerrys

9. Hur många olika sorters flingor har du i skåpet ? - inga


Fyra grejer:

1. Har du någonsin blivit jagad av snuten ? - Nej

2. Har du en hund ? - nej :'( 

3. Sover du helst själv eller med någon ? -sj :D elr med kompisar :P

4.tror du på spöken? neej!!!!!!!

Presentation


Linnea Maod Viktoria Frölich heter jag och jag är född 97-05-23, bor i en liten förort i Stockholm.Sag har väldigt mycke intresse för mode,foto och shopping.När jag inte bloggar är jag me familjen eller me vänner.
HOPPAS NI GILLAR DE

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

översätt

bilder

           

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad är mitt favorit djur?
 häst
 ödla
 kanin
 hamster
 hund
 katt
 gris
 marsvin
 fågel
 orm

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards