Linnea frölich

Alla inlägg under mars 2011

Av linnea frölich - 16 mars 2011 23:28

hej bloggen nu 'är det sent ska kanske lägga mig fast är inte tröt men måste upp vi 6 för jag ska duscha om jag försover mig jag måste ändå duscha så men asso ska typ se på big brother asso rebris faste vet inte. men byeye

    


Av linnea frölich - 16 mars 2011 21:10

kommer bilder nu!

alla muffins    2 normala   2 miffade   en randig   en till randig

en halft randig och bränd på kanterna  

Av linnea frölich - 16 mars 2011 18:24

nu sitter jag och lyssnar på popular    har typ sovigt sen jag kom hem idah   

men jaja ved ska jag slriva om kanske  gör ett video inlägg istället   

Av linnea frölich - 16 mars 2011 11:51

 hej bloggen nu sitter jag i datasalen igen    vill barar säga att jag knaske ska vara med  amanda idag om hon vill för hon pallar typ aldrig vara.

men ska iallafall fråga henne   juste det var någon som hade ommenterat på min blogg men vågade inte skriva sitt namn så jävla feg och dom som hållerpå att kommentera såna saker som den skriv vill jag bara säga    fuck u !!!!

men ska fortsätta jobba nu så byebye

Av linnea frölich - 16 mars 2011 08:29

hej bloggen nu ska jag gå till skolan kom på n att jga hade spanska läxa och hon kommer kutta mig om jag inte har gjort den så hade tänkt att gå lite tidigare  (kommer aldrig hända kommer typ gå 08.45 istället för 08.40 men hinner ändå men kommer faila på läxförhöret :$

men asso kommer bilder på vad jag har på mig:D (allt är nytt mami bestälde åt mig) men jaja

  


Av linnea frölich - 16 mars 2011 07:09

hej bloggen jag vaknade nyss och ska in i duscha så ska tagga nu

Av linnea frölich - 15 mars 2011 20:15

hej nu istter jag barea i mitt rum och chillar ska snart kolla på tv men vet faan inte vad jag ska kolla på men borde finnas något... men pallar inte skriva nu så byebye

Av linnea frölich - 15 mars 2011 18:13

hej bloggen idah kommer jag inte på någon bra rubrik så blev inget   

men asso idah  skulle jag vara med malin men sen bara dissa hon mig   ( fett drygt bree) så jag tagga hem istället  men  iallafall imorgon börjar jag kl 9 så har sovmorgon så är fett skönt. men ska tagga nu sak sitta lite vid FB sen mamma ska färga mitt hår mörkare :P juste idag hade mamma hämtat mina kläder så har lite nya kläder nu   

Presentation


Linnea Maod Viktoria Frölich heter jag och jag är född 97-05-23, bor i en liten förort i Stockholm.Sag har väldigt mycke intresse för mode,foto och shopping.När jag inte bloggar är jag me familjen eller me vänner.
HOPPAS NI GILLAR DE

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

översätt

bilder

           

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad är mitt favorit djur?
 häst
 ödla
 kanin
 hamster
 hund
 katt
 gris
 marsvin
 fågel
 orm

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards