Linnea frölich

Alla inlägg under augusti 2011

Av linnea frölich - 12 augusti 2011 17:33

 
 

anonyma jäveln

Fredag 12 aug 11:34

varför ska du flytta till lägenteht i handen?





SVAR: shoo anonym:P jah ska flytta för min mamma och pappa är skilda :)

                                                  
                                                  
                        

hejhej alla idag har jag varit i stan hela dagen me amanda :) vi gick från tåget till grönan så vi gick faan en bit :) jaha nu ska jah äta hemgjort pizza (mmmmhsen ringer jah amanda pch då ska vi göra något:)= men ska äta så byebey

Av linnea frölich - 12 augusti 2011 11:26

God morgon alla idag ska jag träffa Amanda :)Vett inte va vi ska göra men något kommer vill alltid på :P


Juste på söndag åker jag på kryssning utan malin för hon kunde inte så hon kommer inte ´följa me :( vi som hade planderat så mycke så nu kommer jag få sitta vi mamma och hennes kompis :/ men kommer väll ha roligt ändå men roligare om malin skulle vara me :/ menmen nu är de så inget man kan ändra på :/



men nu sak jag typ duscha sen fixa mig sen äta och till sist ringa Amanda :)

så måste börja på min "Lista" ;P men ändå ska duscha nu så BYEBYE


  en bild från i måndags :)

Av linnea frölich - 11 augusti 2011 17:28

*ska flytta till lägenhet i handen :)

*vissa dagar älskar jah mitt utseende och iblan villhatar jah mitt utseende

*ska börja i 8:an

*är 1.75 typ :P

*har bara haft ett seriöst förhållande

*har skit svårt att bli kär!

*har as dålig statestik

*är bara me två av mina kompisar

*bråkar alltid me någon :P

*hatar min röst!!!



hahaha nu vet ni lite mer om mig :)

Av linnea frölich - 11 augusti 2011 12:15

hejhej idag ska jah till charlie och nathalie för chatrlie fyller år    grattis!!!

jaja ska typ duscha nu sen fixa mig...men asso kolla vissa bokst'ver fuckar upp sig men skrivr saenare s[ byebye

Av linnea frölich - 10 augusti 2011 13:36

hejhej nu ska jah snabbt ner t centrum och köpa godis sen hem igen och så bara:P jaja ska gå nu så  byebye

Av linnea frölich - 10 augusti 2011 12:17

hejhej nu blire att st'da hela rummet för de jävligt stökigt så måste städa menmen så de blire idag för de rengnar ju så jupp men byebye

Av linnea frölich - 10 augusti 2011 11:00

Hej alla nu har jah vaknat daah....blev fett tidit igår för ajh inte hade sovit förut som jah sa! Men ska kankse fråga om amanda vill gära något senare idag :) Menmen nu ska jah gå och äta något så skriver lite senare så byebye

   en ganska gamal bild men har inte visat den men iallafalla

Av linnea frölich - 9 augusti 2011 23:49

hejhej asså bloggade ju inte idah för kolla först vaknade jah vi 10 ¨å för att malin skulle t liandet så vi gick upp tidigare sen vid halv 12 åkte hon sen då ringde jah amanda fråga om hon ville hänga me t farsta och då så pkte vi dit vid halv 1 sen kom hem vid halv 5 och efter hon hade 'titpkte vi t centrum fertt snppt sen skulle jah åta sen efter maten somnade jah och vaknade nu!! så darför har jajh inte kunat blogga idah.... men bloggar trolitvis imorogn eftersom malin inte e hemma så tror jah att jah hinner göra lite inlägg t er:) jaja ska försöka somna om nu för sov faan brara från 7-10 i morse :)men godnatt

Presentation


Linnea Maod Viktoria Frölich heter jag och jag är född 97-05-23, bor i en liten förort i Stockholm.Sag har väldigt mycke intresse för mode,foto och shopping.När jag inte bloggar är jag me familjen eller me vänner.
HOPPAS NI GILLAR DE

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

översätt

bilder

           

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad är mitt favorit djur?
 häst
 ödla
 kanin
 hamster
 hund
 katt
 gris
 marsvin
 fågel
 orm

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards