Linnea frölich

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av linnea frölich - 9 augusti 2011 23:49

hejhej asså bloggade ju inte idah för kolla först vaknade jah vi 10 ¨å för att malin skulle t liandet så vi gick upp tidigare sen vid halv 12 åkte hon sen då ringde jah amanda fråga om hon ville hänga me t farsta och då så pkte vi dit vid halv 1 sen kom hem vid halv 5 och efter hon hade 'titpkte vi t centrum fertt snppt sen skulle jah åta sen efter maten somnade jah och vaknade nu!! så darför har jajh inte kunat blogga idah.... men bloggar trolitvis imorogn eftersom malin inte e hemma så tror jah att jah hinner göra lite inlägg t er:) jaja ska försöka somna om nu för sov faan brara från 7-10 i morse :)men godnatt

Av linnea frölich - 9 augusti 2011 12:22

asså shit känner mig fett duktig ju!!! kolla från nu och fram t jul kommer jah spara mina pengar och sen i jul har jah 1900 +julpengar och de kankse blir 800+ då säger vi då blire 2700 och då sk ajh köpa en iphone asså vene hur en helt nkostar men vi har en affer i skogås som säljer iphone och då kanks ejah ska köpa en där om jah inte har råd me en helt ny :) så kommer känna mig fett duktig d när jah ahr köpt den!!

Av linnea frölich - 9 augusti 2011 01:58

ahha nu sitter jah och tjockar i mig ben&jerry's me malin :P har ju velatr ha de fett länga och nu har jah de :P sååååå fuking horgott :) jaja sak tjocka i mej den nuså beybey

Presentation


Linnea Maod Viktoria Frölich heter jag och jag är född 97-05-23, bor i en liten förort i Stockholm.Sag har väldigt mycke intresse för mode,foto och shopping.När jag inte bloggar är jag me familjen eller me vänner.
HOPPAS NI GILLAR DE

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

översätt

bilder

           

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad är mitt favorit djur?
 häst
 ödla
 kanin
 hamster
 hund
 katt
 gris
 marsvin
 fågel
 orm

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards