Linnea frölich

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av linnea frölich - 30 augusti 2011 19:54

lite olika bilder :)


en låt som ärr sååå fucking bra som ni kan lyssna på när ni tittar på alla 100 bilder :)

  skogås in my   bild tagen för dagens plagg men tycket om den :)   @gina   ser inge :P   lovera den här bilden :)   någon bild tagen någon gång ;)

lite ego pics

  enu en ego pics


  tutti frutti kulor :)   läääsk ;)   alla utom en tjejs sko i klassen :P (min ör den rosa)   tagen innan en lektion :P   hahahhahahahahhaah snygging   hahhaha driv bild :P   fuuck u !   bild innan idrotten!! (snygging)   mina nya skor   converes all star   påväg t handen (fotad av amanda)   min vavelpiercing    hahah någon som hade tråk     lite sudding   röda ögon.se   tihtithtith  

  @ung08      navelpiercingen lite fixad  :P


så de va alla bilder tagna inom en vecka typ :)ahahahahah as mycke tycker jah :P asså inte att jah ahr tagit mycke utan att ja la ut många :P

Av linnea frölich - 30 augusti 2011 19:26

hejhej :P

nu sitter jah vid datan och håller på att somna är såå jävla trött!!

asså vill bara lägga mig på golvet och sov -.-' men dom håller på att städa för vi ska fotografera huset imoorgn- .- så aa :P


frågade precis om amanda ville träffas men hon orkade inte men vill så vill försöka övertala henne ;) 


men försöker ladda upp bilder men de går faan inte för har tagit lite foton i skolan och så men aa ska försöka annars imorogme elr senare idag :)


juste har en ny jätte söt tjej i klassen som heter zehra (stavning) honär jätte snäll och söt tjej som började idag så blir rooligare me fler tjejer i klassen :)


haha blev ettt as långt inöägg men ändå :P men ska sitta på fb och så nu så byebey :*

  gammal bild från i sommras :P

Av linnea frölich - 30 augusti 2011 07:58

tjena idah äre skolfoto och sånt så ska lägga in på dagens skolfoto plagg :P


jaha ska hem direkt när jah slutar för ska fixa i mitt rum för d eska vara fotografering av huset  imorogn så måste fixa lite -.-'


men jaha ska typ gå till sklan nu så byebey

  man ser typ inge men får duga!!! 

Tröja:H&M

Byxor:h&m

Presentation


Linnea Maod Viktoria Frölich heter jag och jag är född 97-05-23, bor i en liten förort i Stockholm.Sag har väldigt mycke intresse för mode,foto och shopping.När jag inte bloggar är jag me familjen eller me vänner.
HOPPAS NI GILLAR DE

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

översätt

bilder

           

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad är mitt favorit djur?
 häst
 ödla
 kanin
 hamster
 hund
 katt
 gris
 marsvin
 fågel
 orm

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards