Linnea frölich

Alla inlägg den 4 december 2011

Av linnea frölich - 4 december 2011 15:50

nu sitter ja och spelat sims såp aa byebye

Av linnea frölich - 4 december 2011 13:22

drukit:ja

rökt:ja

snusat:nej

rökt vattenpippa:nej

däckat:nej

blivit påkommen: jag att jag har rökt.

kysst en främling:nej

gjort ett sugmärke:nej

ha strulat me fler än en under 24h:nej

kysst en ku'ille i klassen:NEEEEEJ!!!!!

gjort något dumt':ja

gjort något du ångrar:ja

strulat me ditt ex:nej

fixat dig i timmar:nej

gråtit inför 10 personer:nej

smygit ut:ja

sovigt brevid någon me samma kön:ja

sovigt brevid någon i motsatt kön:nej

lekt me någons känslor:nej

älskat någon så du kunna göra vad som helst för:nej

gråtit dig till sömns:ja

gråtit framför någon du älsar:nej

haft sen ute i skogen:nej?

kysst en tjej:tror inte de

vaknat av att du gråter:nej

skrikit ord som "HORA" elr "SLAMPA":ja

mått bättre erl sämre av alkohol:asså shit har inte drukit mig ful typ en cider i sommras

blivigt slagen på skoj:ja

lärt känna mer än tio nya människor:ja

gått bakom ryggen på någon:ja

varit på sol semester:nej

batat i havet:ja

haft snöbollskrig:ja fast i början av årtet

sett en hel fotbollsmatch:ja

inte sovigt på en hel natt:ja

varit på sjukhuset:nej

sovigt över 12timmar:ja

sätt en film mer än 10 ggr:nej

tagit någon på rumpan: jagXD

lärt känna någon via internet:ja

velat dö: nej? är inte EMO.

fått ett ige:nää vi kan inte få de bara "F" och de ahar jag fåptt.

åkt buss över 10 timmare:nää

varit ute en hel natt:nä

blivigt tagen av polisen:neej



kopiera och se hur du har haft de under 2011 :P

   

                                                                       

alla bilder atgna under 2011 har du hundra till men de är lixom bilde rjag itne vill ska ha varit :P om ni fattar :PP




Presentation


Linnea Maod Viktoria Frölich heter jag och jag är född 97-05-23, bor i en liten förort i Stockholm.Sag har väldigt mycke intresse för mode,foto och shopping.När jag inte bloggar är jag me familjen eller me vänner.
HOPPAS NI GILLAR DE

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

översätt

bilder

           

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad är mitt favorit djur?
 häst
 ödla
 kanin
 hamster
 hund
 katt
 gris
 marsvin
 fågel
 orm

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards