Linnea frölich

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av linnea frölich - 6 oktober 2011 21:32

lite musik t bloggen så den inte är sååå tråk!! :P


hej...!
nu lyssnar jag på moves like a jagger :) älskar den låten vet inte men älskar den bara :) vill köra de på grupp spel på musiken i skoaln men kommer va för svår så fär bli en lätt låt som han kommer ge oss :( men aa.... har inte berättat om grupp spel i skolan  men så att men ska skapa ett "band" elr va men ska kalla de... asså en som sjunger en som spelar gittar en som spelar trummor och så de blir som et band typ :P jag ska spal trummor!! älsakr de efter vi hde trumspla som en uppgift på usikn... vi hade ju prov på de men fick bara ett "E" så vill göra om och få typ ett "C" för är bättre nu en för :P ,men ska fråga honom om han inte redan har skrivit in de och så :PP jaj ska ladda ner lite låtar nu såå aa :)


Av linnea frölich - 6 oktober 2011 17:18

hejhej har faan inte bloggat på länge :O har glömt att jag måste blogga :P haha men idag ska jag plugga har prov imorogn!! asså är as stressade för de provet :/ jaja men ska plugga ås aa byebey :**

Presentation


Linnea Maod Viktoria Frölich heter jag och jag är född 97-05-23, bor i en liten förort i Stockholm.Sag har väldigt mycke intresse för mode,foto och shopping.När jag inte bloggar är jag me familjen eller me vänner.
HOPPAS NI GILLAR DE

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

översätt

bilder

           

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad är mitt favorit djur?
 häst
 ödla
 kanin
 hamster
 hund
 katt
 gris
 marsvin
 fågel
 orm

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards